Thursday, April 7, 2011

Sayau Sulu DUlu Ninggal ke aku...

lebuh maya lemai ari...

aku duduk bak ujung tanju

enda berasai...

ai mata aku labuh bekeberai nerutu bak kuyu

baka ujan nyala lemai..

nuan asai ke bisi ayan duduk ngerimbai aku..

senaya nuan endang seruran...

sesindau ayan bak mata aku

semina gambar nuan ke bisi dipeda aku berari

ia ke ti bisi dikena ngubat ati aku ti mawa ke nuan

enti suba aku selalu ketawa...

tang meh diatu ketawa aku diganti enggau leka sabak...

diatu pengidup aku enda meruan baka suba

ketegal aku ti kelalu merampau ke sulu

tubuh aku nyau kurus laban enda meruan makai

suba tua bejanji deka mati sereta..

tang meh janji tinggal janji

diatu nuan udah dulu ngejang pergi...

ninggal ke aku ke diri-diri ditu nguan dunya injau

oh... ambai, ambi meh aku...

nitih ke nuan pula ke batang mandai.

idup aku didunta tu nadai meh guna

enti semina idup berambun ke ai mata

diatu aku nyau gila laban ti udu merampau ke nuan

oh... ambai.. datai meh kitu.... mai aku pulai nitih ke nuan.....

hasil karya:


Boniface Sili

No comments:

Post a Comment